حل خلاء قانونی برای دانش‌بنیان‌ها

حل خلاء قانونی برای دانش‌بنیان‌ها

از عمر صنایع خلاق یعنی اقتصاد دانش‌بنیان در جهان مدت زیادی نمی‌گذرد. ولی در همین زمان کوتاه صنایع خلاق توانستند جای خود را در بازار جهانی باز کنند.اما در ایران اوضاع چطور است؟ روایت پرویز کرمی، مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری را ببینید.

 با دانش بنیان -3 : تجارت B2I
ستاد فرهنگسازی از شبکه کسب و کار دانش بنیان با همکاری بادکوبه تقدیم می کند:

با دانش بنیان -3 : تجارت B2I

پیشرفت سریع تکنولوژی باعث شده است محصولات شخصی‌سازی شده و تجربه‌ی مشتری به مزایای رقابتی جدید تبدیل شده و جنبه‌های قدیمی کسب‌وکار فراموش شوند. همان‌طور که می‌دانید اغلب کسب‌وکارها به سه دسته‌ی B2B یعنی تجارت با سایر کسب‌وکارها و B2C یعنی تجارت با مشتری و C2C یعنی تجارت مستقیم مصرف‌کنندگان با یکدیگر تقسیم‌بندی می‌شوند. اما در نظر گرفتن یک شخص تنها به‌عنوان یک مشتری صحیح نیست.

 با دانش بنیان - 5 : بازاریابی دهان به دهان
ستاد فرهنگسازی از شبکه کسب و کار دانش بنیان با همکاری بادکوبه تقدیم می کند:

با دانش بنیان - 5 : بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی دهان به دهان یکی از انواع بازاریابی است و به آن تبلیغات دهان به دهان نیز گفته می‌شود. اجازه بدهید برای این نوع از بازاریابی یک مثال معروف برای شما بزنیم. زمانی که گوگل سرویس Gmail را در اختیار عموم قرار داد، ثبت‌نام 50 هزار نفر اول در مدت 10 دقیقه انجام شد. بدین‌ترتیب گوگل یکی از موفقیت‌آمیزترین برنامه‌های بازاریابی دهان به دهان را از آن خود کرد.

//isti.ir/XoR