لیست اخبار صفحه :186
توسعه بازار فناوری‌های یادگیری در ایران به چالش کشیده شد
با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی؛

توسعه بازار فناوری‌های یادگیری در ایران به چالش کشیده شد

شست هم‌اندیشی «توسعه بازار فناوری‌های یادگیری در ایران؛ چالش‌ها و فرصت‌ها» با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

رشد روش‌های نوین آموزشی با جشنواره «سرگرم‌آموز»

رشد روش‌های نوین آموزشی با جشنواره «سرگرم‌آموز»

جشنواره سرگرم‌آموز با هدف فرهنگ‌سازی و توجه به روش‌های نوین آموزشی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی برگزار شد. به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جشنواره سرگرم‌آموز که با هدف فرهنگ‌سازی و توجه به روش‌های نوین آموزشی در عصر جدید اطلاعات و ارتباطات و با تاکید بر استفاده از فناوری‌های آموزشی جهت آموزش به صورت پنهان و در قالب سرگرمی که با عنوان «سرگرم‌آموز» شناخته می‌شود، برگزار شد.

فناوری‌های‌آموزشی «صنایع خلاق متحول کننده ساختارهای آموزشی» هستند
مهندس سجادی نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم وهویت ساز:

فناوری‌های‌آموزشی «صنایع خلاق متحول کننده ساختارهای آموزشی» هستند

در آستانه‌ی برگزاری دومین نمایشگاه تکنولوژی آموزشی ایران (ETEX 2017) با مهندس سید محمدحسین سجادی نیری، دبیر ستاد توسعه‌ی فناوری‌های نرم و هویت‌ساز، گفتگویی داشتیم و نقطه نظرات ایشان را درباره‌ی جایگاه تکنولوژی آموزشی در صنایع خلاق و فرهنگی جویا شدیم.

 کتاب فناوری‌های صنعت پویانمایی ایران تدوین و چاپ شد

کتاب فناوری‌های صنعت پویانمایی ایران تدوین و چاپ شد

کتاب فناوری‌های صنعت پویانمایی ایران شامل معرفی درخت فناوریهای این صنعت و اطلاعات و فناوری‌های مربوط به شرکت‌های فعال در حوزه صنعت پویانمایی توسط ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تدوین و چاپ شد.

 کتاب فناوری‌های صنعت بازی‌های ویدئویی ایران تدوین و چاپ شد

کتاب فناوری‌های صنعت بازی‌های ویدئویی ایران تدوین و چاپ شد

کتاب فناوری‌های صنعت بازی‌های ویدئویی ایران شامل معرفی درخت فناوریهای این صنعت و اطلاعات و فناوری‌های مربوط به شرکت‌های فعال در حوزه صنعت بازی‌های ویدئویی توسط ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تدوین و چاپ شد. به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کتاب فناوری‌های صنعت بازی‌های ویدئویی ایران پس از ترسیم درخت فناوری و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به شرکت‌های فعال در این حوزه، در 77 صفحه و دو نسخه فارسی و انگلیسی تدوین و نهایی شد.

 «موپک» رویدادی برای همزمانی ایده و بازار

«موپک» رویدادی برای همزمانی ایده و بازار

در میان رویدادهای کارآفرینی که این روزها جای خود را به خوبی در میان جوانان پیدا کرده اند، رویداد تازه ای با نام «موپک» فعالیت خود را آغاز کرده است که قصد دارد کارآفرینی را به روش استارتاپ ویکندها، اما با روشی جدید اجرا کند تا رابطی برای ایده تا بازار باشد.

کتاب فناوری‌های صنعت یادگیری مجازی ایران تدوین و چاپ شد

کتاب فناوری‌های صنعت یادگیری مجازی ایران تدوین و چاپ شد

کتاب فناوری‌های صنعت یادگیری مجازی (رایاد) ایران شامل معرفی درخت فناوری‌های این صنعت و اطلاعات و فناوری‌های مربوط به شرکت‌های فعال در حوزه صنعت رایاد، توسط ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تدوین و چاپ شد.

//isti.ir/XXG1