چرخشی برای تأمین محصولات فرهنگی

در صنایع فرهنگی باید بین محتوای فرهنگی و ابزار انتقال آن تفاوت قائل شد. محتوای فرهنگی، ایده و مغز اثر است. مفهومی که سازنده یا تولید کننده قصد دارد به افکار، روحیات و باورهای مخاطبین خود منتقل کند. اما ابزار آن می تواند سینما (شامل فیلم و انیمیشن)، عروسک و اسباب بازی، کتاب، داستان مصور و حتی بازی های رایانه ای و ... باشد.

نظرات شما
آدرس : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه لادن، پلاک 20
تلفن : 83530-021
ایمیل : pr@isti.ir
//isti.ir/Zerp
ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان

ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم