هم زمان با چهلمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی: مهمترین رویداد صنعت گردشگری ایران برگزار می‌شود.

رییس جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری گفت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز دومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعت گردشگری ایران؛ امسال همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با حمایت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می شود.

رییس جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری گفت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز دومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت گردشگری ایران؛ امسال همزمان با چهلمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی با حمایت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می شود.

دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو در خصوص دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری، گفت: الگوی ارزیابی تعالی گردشگری منطبق با الگوی بین المللی EFQM است و این جایزه به عنوان یکی از ابزارهای مؤثر و قدرتمند برای ارتقا و توسعه مجموعه‌های فعال در حوزه گردشگری شکل گرفته است.

وی در ادامه افزود: مفهوم تعالی سازمانی به عنوان یکی از مؤلفه های ارزیابی میزان کیفیت فعالیت های یک سازمان و تحقق اهداف، در سطح جهانی مطرح است و سازمان های متعالی با ارتقای عملکرد خود در حالی که شرایط اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی جوامعی که با آن ها در تماس هستند را بهبود می بخشند و تأثیر مثبتی بر دنیای پیرامون خود می گذارند.

ایمانی تصریح کرد: با به کارگیری مدل تعالی صنعت گردشگری، سازمان‌ها علاوه بر بهره‌مندی از دستاوردهای متعدد مرتبط با نتایج کلیدی خود از قبیل سود، سهم بازار، میزان فروش و... ، می توانند از یک سو میزان موفقیت شان را ارزیابی کنند و از سوی دیگر عملکردشان با سایر سازمان های بالاتر را بسنجند.

برای مطالعه ادامه خبر بر روی لینک کلیک نمایید.

نظرات شما
آدرس : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه لادن، پلاک 20
تلفن : 83530-021
ایمیل : pr@isti.ir
//isti.ir/Zf3p
ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان

ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم