حوزه های فناوری های نرم
«حوزه های مهم» فناوریهای نرم عبارتند از: تولید محتوا و نشر مکتوب و رقومی، طراحی، اسباب بازی، نوشتافزار، ظواهر و سبک پوشش، صنایع دستی و گردشگری، فناوریهای اجتماعی، نوآوریهای اجتماعی، بازی های ویدئویی، پویانمایی و پی نمایی، سینما، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، تبلیغات، فناوریهای مهندسی انگیزه، سازوکارهای مدیریت بهرهوری و حکمرانی در حوزه فرهنگی و اجتماعی، بازیوار سازی، ارتباطی و رسانهای، آموزشی و یادگیری
«حوزه های مهم» فناوریهای نرم عبارتند از: تولید محتوا و نشر مکتوب و رقومی، طراحی، اسباب بازی، نوشتافزار، ظواهر و سبک پوشش، صنایع دستی و گردشگری، فناوریهای اجتماعی، نوآوریهای اجتماعی، بازی های ویدئویی، پویانمایی و پی نمایی، سینما، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، تبلیغات، فناوریهای مهندسی انگیزه، سازوکارهای مدیریت بهرهوری و حکمرانی در حوزه فرهنگی و اجتماعی، بازیوار سازی، ارتباطی و رسانهای، آموزشی و یادگیری