اشتغالزایی عظیم و ارزش آفرینی برای کشور؛ جای خالی شرکتهای خلاق در طرح «جهش تولید» احساس میشود
دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق در گفتوگو با همشهری از لزوم تشویق و تلاش برای توسعه شرکتهای خلاق در اکوسیستم نوآوری گفت.
همدلی در زیستبوم فناوری؛ ستاری: نوآوری با کمک شرکتهای کوچک به صنایع بزرگ پیوند میخورد
ستاری در جلسه جمعبندی سفر یک روزه با مدیران استانی اراک، گفت: صنایع بزرگ این شهر برای تولید محصول فناورانه باید از نوآوری شرکتهای کوچک، خلاق و نوآور استفاده کنند.
بومیسازی یک محصول تحریمی؛ شیرهای دروازهای «ایران ساخت» خط انتقال نفت تولید شد
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در آیین رونمایی از خط انتقال نفت خام در اراک، گفت: تولید محصولات تحریمی از اهداف مهم معاونت علمی و فناوری است.
مراکز فناورانه و خلاق در اراک افتتاح میشود
با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری پروژهها و مراکز فناورانه و خلاق شهر اراک رونمایی میشود تا این شهر از دستاوردهای نوآورانه و خلاق فناوران خود بهره بیشتری ببرد.
ستاد فرهنگسازی از شبکه کسب و کار دانش بنیان با همکاری بادکوبه تقدیم می کند:
با دانش بنیان -3 : تجارت B2I
پیشرفت سریع تکنولوژی باعث شده است محصولات شخصیسازی شده و تجربهی مشتری به مزایای رقابتی جدید تبدیل شده و جنبههای قدیمی کسبوکار فراموش شوند. همانطور که میدانید اغلب کسبوکارها به سه دستهی B2B یعنی تجارت با سایر کسبوکارها و B2C یعنی تجارت با مشتری و C2C یعنی تجارت مستقیم مصرفکنندگان با یکدیگر تقسیمبندی میشوند. اما در نظر گرفتن یک شخص تنها بهعنوان یک مشتری صحیح نیست.
حمایت قانونی از شرکتهای خلاق را در طرح «جهش تولید» بگنجانیم
یک نماینده مجلس گفت: میدان دادن به شرکتهای خلاق و ایجاد بسترهای قانونی برای حمایت از آنها از جمله پیشنیازهای ضروری ایجاد اشتغال است.
ستاد فرهنگسازی از شبکه کسب و کار دانش بنیان با همکاری بادکوبه تقدیم می کند:
با دانش بنیان - 5 : بازاریابی دهان به دهان
بازاریابی دهان به دهان یکی از انواع بازاریابی است و به آن تبلیغات دهان به دهان نیز گفته میشود. اجازه بدهید برای این نوع از بازاریابی یک مثال معروف برای شما بزنیم. زمانی که گوگل سرویس Gmail را در اختیار عموم قرار داد، ثبتنام 50 هزار نفر اول در مدت 10 دقیقه انجام شد. بدینترتیب گوگل یکی از موفقیتآمیزترین برنامههای بازاریابی دهان به دهان را از آن خود کرد.
ستاد فرهنگسازی از شبکه کسب و کار دانش بنیان با همکاری بادکوبه تقدیم می کند:
با دانش بنیان - 6 : تبلیغات و بازاریابی در دوران بحران و رکود اقتصادی
در فضای اقتصادی هر کشوری دورانی پیش میآید به عنوان دوران بحران و حتی رکود اقتصادی. دورانی که کمابیش بسیاری از ما آن را تجربه کردهایم. این دوران را معمولا از نقطهنظرهای متعددی مورد بررسی قرار میدهند اما تبلیغات و بازاریابی چطور؟ در دوران رکود اقتصادی یا به وجود آمدن بحران، صاحبین کسب و کار باید چه موضعی در خصوص تبلیغات و بازاریابی بگیرند و برای تخصیص بودجه و انتخاب سیاست اجرایی متناسب چگونه فکر کنند و تصمیم بگیرند؟
سخنرانی دکتر ستاری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی
معاون علمی و فناوری رییسجمهوری در ۱۹ آذرماه ۹۸ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
معرفی شرکت مکعب سبز از مجموعه شرکت های خلاق
معرفی شرکت مکعب سبز خلاق از مجموعه شرکت های خلاق